Jag är grym på att uppdatera asså ;o

Hej någon mer än jag som har upptäckt att jag är super duktig på att uppdatera min blogg? :o
Anledningen är att jag har rätt mycket läxor och kommer inte hem förrens 15.30 - 15.45 någon gång dom flesta dagarna... 
Igår glömde jag helt bort att blogga ;o sry 

Skolan va rätt seg idag.. 
Mitt schema idag: 
MA - 8.10 - 9.10
SV - 9.30 - 10.30 
SLJD - 11.00 - 12.00
LUNCH - 12.00 - 12.40
SO - 12.40 - 13.40

matten o slöjden gick hyfsat fort iallafall...
hade läsförståelse (oförberett prov) på svenskan som va segt  
och so brukar alltid gå rätt segt för vi brukar ha så långa lektioner i det ;o har so nästan varje dag... 

Ska klippa mej kl. 17.00 idag också så får väl åka typ 16.40? 
Ska nog mest tunna ut håret och lite klippa upp det lite och så. :)

<33

 

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

sv: hej! Kul att din pappa varit där, då kan han nog berätta lite :D var han i dubai mall? det är gryyyymt! Fråga om han såg aqvariumet och isrinken eller om han var i mall of the emirates med skidbacke? Om han var i dubai mall så kanske han gick ut och såg värlens högst byggnad och väörldens största fontänspel? :D



alltid kul med prester föresten, kul ;-)

Ha en fortsatt grym fredagskväll!

2010-09-04 @ 01:00:37
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Hilda<33

heeej!! Jag tycker att du är grym...;D.

Fortsätt så...



<33

2010-09-04 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0