Skidor

Hejhej ska snart dra upp till Kyllås och åka slalom (Y) Inte super sugen på det idag men det får gå :) bättre än att sitta inne själv ;). Anna,Robert,Ellen och Klara ska med och Jag,Mamma,Julia och Ottilia :) pappa ska inte följa med eftersom han håller på med något annat ;). Just nu så lyssnar jag lite på musik (Y) Just nu - Paparazzi - Lady Gaga ;) Nyss lyssnade jag på Sleepless - Eric Saade och Eh, Eh (Nothing else I can say) - Lady Gaga ;) 
Har en kort liten spotify lista som jag lyssnar på när jag använder denna datan ;) är inne på pappas spotify  ^^
Länk:AMANDA njut :)

puss och kram
<333

P.S. Glöm inte att jag kommer säga precis vad jag tyckte om Finalen i Melodifestivalen ikväll :) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0