Neråt?

Ajdå min statistik går neråt och inte uppåt. När den går neråt är det inte lika kul att skriva men jag skriver på så  mycket jag har lust med.

Idag var det skola och åka buss en stund så jag fick stiga upp lite tidigare. Spelade spel på tyskan som vi brukar göra före loven. Jag ägde ju (not) kom 2a på ett spel. Sen hade vi gympa när vi kom hem och Ellis och Rasse bestämde gympan. Spelade bandy och spökboll, vi vann spökbollen men förlorade bandyn. Var lite ojämt där eftersom en av killarna va sjuk och den andra hade ont i foten så vi hade inga killar och dom andra hade en bra kille och snabba och små tjejer. Sen läste vi lite - jag har läst ut Genom dina ögon på 606 sidor idag - efter det va det mat, de blev varm pastasalld som är sjukt gott enligt typ alla i hela klassen (eller skolan?). Vi höll på med praon hela eftermiddagen sen... lite lamt till slut. Tar ju sån tid! 

När jag kom hem gick jag till affären och köpte mjölk, en fralla och en chokladmuffins, mums mums. Så jag satt och smaskade på det en stund hemma och läste ut boken då också. Sen hämtade jag mina två småsystrar på fritids eftersom mamma och pappa var och hämtade bilen från service. Snart kommer mamma hem med en familjepizza vi ska dela på. Perfekt.

Just nu så lyssnar jag på musik på Spotify. Ikväll händer ingenting. Onsdagar, lördagar och söndagar är de enda dagarna inte jag gör något speciellt på har jag kommit på.

Imorgon blir det film i skolan hela eftermiddagen eftersom det är skärtorsdagen. På fredag börjar mitt lov... eller när jag kommer hem från skolan 14.30 imorgon igentligen.

Och än en gång alla som inte läst Genom dina ögon (The Host) borde verkligen göra det slutet är jätte bra!
Och alla som inte har läst Stephanie Meyers andra böcker (the twilight saga) måste läsa dom.


En sötnos på bild bara för att jag längtar tillbaka till Teneriffa och den sköna poolen...

puss och kram
<333

Kommentarer
Postat av: Ellis <3

Kan inte du lägga upp en bild på dom där skorna som ni pratade om...har liksom inte sett dom! ;)

2010-03-31 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0