Müsli & Macka

Hejhej alla kära läsare! Hoppas ni har en bra måndag.

Hej min dag började med att jag steg upp yrvaken och gjorde mejj iordning. Sen gick jag ner och åt frukost. Sen åkte jag buss i ca 10-15min. till tyskan. Sen kom vi tillbaka till våran skola och hade lite lektioner. 2 stycken var hemma får att de hade magsjukan. Inte kul. Efter lunchen hade vi gympa. Skulle glida på mattor och jag skrapade naturligtvis mejj på knäna och i händerna så har jätte ont. Inte nog med det, jag skulle springa till baka och slå min kompis i handen och snubblade på matten så jag ramlade på golvet. Har två stora blåmärken på mina knän nu och kan knappt böja dom.

Nu äter jag müsli och åt precis upp en macka med rödbetssallad på. Väldigt gott faktiskt. Om ca 45min. så ska jag åka och klippa mejj så jag måste snart borsta håret. Otroligt håröm så jag måste verkligen bosta det!
Ikväll blir det fotbollsträning med girlsen i gympahallen (om jag nu kan springa på mina ben!)


Müsli - mums

P.S. Jag måste bara tipsa om en bra bok jag läser. Genom dina ögon. Orginaltitel: The Host. Skriven av Stephanie Meyer - Hon som har skrivit Twilight böckerna. Den är lite sience fiction men den är ändå bra för när man kommit en bit in i den så tänker man inte på det. Den är lite seg i början men blir bättre sen. D.S. 

puss och kram
<333 

Kommentarer
Postat av: Sanníe™

müsli är awesoem :D

2010-03-29 @ 19:15:09
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Queen

måste läsa den :)

2010-03-29 @ 22:19:23
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0