Hemma från skolan

Hejhej slutade halv 2 idag. Gott Gott. Har nyss ätit liter Müsli och 2 mackor. Ikväll är det UV. Int så kul eftersom det är bibel men det får gå. Hoppas alla har en bra tisdag. min egen är rätt bra fast har ont i hela kroppen efter gympan igår. Skulle verkligen behöva lite massage. Hade E-val idag också så jag målade en liten påskteckning. stog Ellabellapäronskrutt och flätade en inbakad fläta i mitt hår och jag hjälpte Manda lite med att måla hennes påskteckning. Nu ska ja sätta mejj och läsa lite Genom dina ögon och lyssna lite på musik o mina fina skullcandy hörlurar.

 
Lite och välja på när man kom hem från skolan



Dagens kläder:
Treggins - H&M
3kvart långärmad tröja - JC
Kofta - JC

puss och kram
<333

Kommentarer
Postat av: Dizy

Vilken fin blogg du har!

=)

Besök gärna min blogg!

www.dizy.blogg.se

2010-03-30 @ 16:05:40
URL: http://dizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0