Hejhej

Förlåt för dålig uppdatering igår (a)
Glömde faktiskt totalt bort att jag hade en blogg :o

Idag har jag kollat 2½ avsnitt OTH ^^ och en liten bit av Grey´s Anatomy ;) men medans jag tittadep å det tvingade pappa med mejj ner till Gnosjö för att hämta pizza ;) gött me pizza åt en kebab pizza fast orkar aldrig mer än typ halv ^^ åt lite mer än vanligt ändå ^^
Skolan va... sådär ;s en del e som dom e :s. Men igår fick jag reda på att vi har STUDIEDAG på måndag! guh va himla fantastiskt gott :). Imorgon har jag ingen läxa men fick tillbax mitt Indienprov o hade högsta ''betyg'' :) och muntligt prov på tyskan som oxå gick bra :) engelska glosor på fredag men de ska gå bra de oxå :)
Blir nt mkt blogg imon heller för jag ska på juniorerna med Kimman, Manda och Ellis :)

puss och kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0