Hejhej

Hej om någon följer min blogg har ni nog märkt att jag inte har skrivit något på mer än en vecka typ. Anledningen är att jag bestämde mjj för att ta en data paus ;). Men idag är jag hemma från skolan så då sitter jag vid datan ^^ Åt en hamburgare o pommes innan o de blev lite mycket så jag höll på att spy ;s har inte så ont i huvudet längre men fick gå hem från skolan igår..

Helgen har varit bra :) Bakade bagels,cupcakes och amerikanska muffins i lördags :) gott gott :)
Och va på ICA i lördags oxå och köpte New Moon :) (Y). I söndags va jag med Ellabellapäronskrutt och vi gick tipspromenad ^^ fick 8/12 rätt på vuxenfrågorna ;). Ottilia vann barnfrågorna ^^.
I Måndags hade vi fotbollsträning och i tisdags gick jag hem 9.00 från skolan typ eller kvart i 9 lr nått sånt ;)
I fredags va ja på tonår med Amanda. Sofie och Emma stack typ efter 1 timme ;).

Imorgon blir det förhoppningsvis skola och juniorerna med Kimman,Ellis och Manda :) (Y)

På fredag är det matteprov som jag måste öva på... lite svårt eftersom det nästan blir hela boken för mejj eftersom jag är inne på sista kapitlet snart bara nårra få tal kvar...

Blir inget tonår på fredag eftersom det inte är här utan vi måste åka iväg -.- o det vill jag inte för då kommer vi typ hem vid 11-12 tiden :S på kvällen asså

Inget kul på tvn mitt på dagen har jag märkt ;)

lägger ut bilder på mina bagels och mina fina cupcakes och kanske mina muffins oxå senare :)

Så vad ska alla andra hitta på idag då? Själv blir det väl bara att ligga på soffan...

Och juste på lördag är det Earth Hour. Någon som ska släcka??

och vem tycker ni ska vinna let´s dance på fredag?
Jag har svårt att bestämma mejj tycker båda är väldigt bra men måste nog säga.....Claudia :) men Mattias är oxå väldigt bra :)

puss och kram
<333

Kommentarer
Postat av: mysecreti

jag ska släcka

2010-03-24 @ 14:37:45
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Nellie

Fin blogg!

Dagens fråga: Vilken glass? Ben&Jerrys eller Häagen-Dazs?

2010-03-24 @ 15:06:29
URL: http://eiillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0