Glad

Oj såg att jag hade besöksrekord igen i förgår. Tack.

Idag har jag varit i skolan och det var soppa till lunch. Gott med vitlöksmojja till och baguetter.
Vi har kollat på 2 avsnitt av den engelska serien med ''Ghost stories'' som vi brukar kolla på, på  engelskan.
Sen hade vi slöjd och matteprov idag också. Tror det gick bra på provet och jag blev klar med ena delen av det jag virkar på slöjden. Kanske hade 1 fel på matteprovet annars tror jag att jag hade alla rätt.
Igår var jag på juniorerna och gjorde världens sötaste lilla kanin.


Erkänn söt

Just nu lyssnar jag på Lady Gaga - Boys,Boys,Boys.
Igår kollade jag på The Vampire Diaries. Alla som inte har sett det programmet borde verkligen kolla på det. Det går på torsdagar klockan 20.00 på 6an.

bloggar mer sen om jag kommer på något att skriva om.

Dagens kläder:
Linne - Monkey
Fusk treggins - H&M
Mascar & Kajal - Maybelline New York


puss och kram
<333

Kommentarer
Postat av: mysecreti

HEHE SÅ SÖT :)

2010-03-26 @ 15:03:07
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Kimman :D

haha OlleLina :D xD

2010-03-26 @ 16:22:18
URL: http://kimmanfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0