Discot - Melodi

Gud va kul vi hade ^^
Dansade nästan non-stop i 4timmar ^^
Blev as svettig o har super ont i vaderna idag ^^
Blev hur trött som hellst så jag sov till klockan 12 :P
Vi ägde ju helt klart dansgolvet :)
hoppade upp och ner hela tiden typ ^^
Fattar inte hur vi orkade ^^ Var tvungen att ta en paus o köpa en fanta :) Sen tog jag en till paus o köpte en liten kex choklad :) sen satte vi oss ner nårra gånger men annars dansade vi hela tiden ;)
Fick as ont i fötterna i slutet kunde knappt gå sen ^^
Rätt bra musik ^^ lätt att dansa till :)
Look at my horse my horse is amazing
höhö ^^

Ikväll ska vi titta på Melodifestivalen borta på västanvägen hos Anna, Robert, Ellen och Klara ^^
Äta italiensk buffé oxå mums mums :) 
En sak är dåligt o de e att jag inte kan komentera melodifestivalen här på bloggen ikv men får göra det imon istället då :) 

Tack för kvällen Allihop :) <3
puss och kram
<333 

Kommentarer
Postat av: Kimman :)

Hahaa jag kan knappt gå nu manda ;O ooh ja dansade non-stop i 3 h 45 min ;)

2010-03-07 @ 10:17:55
URL: http://kimmanfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0