Ny design

Hejhej idag är vädret... inte lika bra ''/
Det har varit mulet hela dagen och det regnade innan...

Idag vaknade jag typ samma tid som igår halv 11 ungefär.
Gick ner och gjorde frukost och satte mejj sen vid datan. Klockan 12 kom jag på att jag glömt mata kaninerna!
sprang ut och matade dom.. stackarna dom va jätte hungriga och åt typ upp allt direkt ''/.

Någon som har märkt något med min blogg?
Ni som inte har gjort de borde öppna ögonen ;p
Har helt ny design. Lite ljusare än den förra iaf.

Asså mitt huvud har varit helt fullt dom senaste dagarna..
Har inte kommit på nått att göra så jag har bara suttit o chattat me massa på msn.

Någon som jag KÄNNER som har lust att hitta på nått någon dag?

bye <3


Kommentarer
Postat av: H A N N A (a)

sv.

tack att du gick med (a)

2010-06-30 @ 21:06:54
URL: http://hannaadavidsson.blogg.se/
Postat av: haiyan

jättefiin! :)

2010-07-01 @ 09:45:10
URL: http://haaiyaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0