Badat och golf ;p

Helloww (:

idag har jag varit på sol & sand och badat en stund :) sen så har jag ätit typ mindre än en halv kebabrulle eftersom jag nt orkade äta mer x). Har spelat golf på pay & play banan i lanna med mamma & pappa idag oxå.
Mina två underbara små syskon är hos mormor & morfar och ska sova där inatt.
Imorgon vet jag inte vad som händer.... några förslag?
ensam hemma till typ 16.00...

börjar faktiskt bli lite små trött O.o kanske borde gå och lägga mejj snart? gör jag inte de så sover jag hela dagen imorgon ;p inte bra O.o sover jätte länge typ...

Hoppas på bra väder imorgon också det började bli lite mulet när vi spelade golf.... o alla mygg och knott typ åt upp mejj!!! så elakt :'(

<3


Kommentarer
Postat av: Haiyan x)

jag tror nt nån mygg elr knott kan äta upp en människa :)

de kan ba suga upp din blod :)

<3

2010-07-04 @ 22:51:49
URL: http://haaiyaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0