Åker iväg några dagar

Hejhej tyvärr så måste jag vara utan datan i några dagar eftersom jag åker till vrigstad ikväll och kommer nog hem på torsdag tidigast. Kommer inte kunna blogga då. :(.

På söndag åker jag till Skummeslöv och är där hela vecka 28 vid havet så hoppas på sol :). Antagligen så kommer jag inte ha något internet då heller så jag undrar hur jag ska klara mejj.

Men det är tur att man har mobil! så ni som har mitt nummer får gärna messa med mejj lite när jag inte är vid datorn. Lovar att försöka svara så fort jag kan! om mina pengar inte tar slut (a)

Idag ska jag även till Gislaved och hämta mina ilägg till mina fotbolls skor. Så snart kan jag spela igen! :D
(Y)

Hoppas alla läsare mår bra även om ni inte är så många (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0