Sanning 1

Här är mitt första sanning visste du detta om mejj?

•Jag har varit känslig för syriner från brandbilar, poliser och ambulanser sen jag var ca. 5år.
Anledning: Jag drömde en mardröm som alla dom tre utryckningsfordonen var med i..
Sen dessa har jag varit känslig för att se någon blöda eller höra ett brandlarm eller se en ambulans eller polisbil eller brandbil. Jag mår illa så fort jag hör syerener eller hör att någon ska till ett sjukhus.
Det har börjat lugna ner sig nu men det har inte gått över helt än...

omg
Ursäkta den dåliga upplösningen men jag har inte fått in photoshop i denna datorn än så jag kör mina bilder i paint otroligt dålig upplösning där asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0