My day :)

Jahopp ingen kan gissa vad jag har gjort idag ^^ Jag har åkt slalom :O försökt iaf x) va på isaberg o stog på ett par slalom skider iaf :) Jag körde nt äns lilla backen med kostig lift xd lr jo halva xd
Va på isaberb hela dagen så är helt slut nu typ ;P fattar nt hur dom har tänkt att jag ska åka skridskor imon xd aja de får funka xd O just de sov över hos mormor o morfar igår o fick reda på att Nomy jobbar där mormor jobbar :O helt chockad... Så har lyssnat på den senaste skivan idag ;P

Jag har lovat kimman o hjälpa henne med hennes blogg ngn dag så måste fixa de ;P älskar dejj <3

Puss o Kram allihop <3

Kommentarer
Postat av: Kimzzziih ^^ <33

hahah baabe ^^<33

Älskar dejj mmeee :)<333

2010-01-25 @ 10:59:45
URL: http://kimzzziih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0