30/1 -10

Sry att jag nt har bloggat tidigare idag......
Nämen tjenare :) Jag tänkte att jag skulle skriva vad alla inlägg asså stora inlägg handlar om :)

•Februari
•Snö
•Sjuk
•Tonår

Nu e vi snart inne i februari då vad fort tiden går O.o bara 23dagar kvar t my birthday :) Yeah Amanda goes teenage :D Jag gillar Februari eftersom jag fyller år då men en sak som jag total dissar me februari e snön. Snälla kan ingen ta bort snön jag vill nt se den mer :s för kall o blöt :s Amanda vill ha sommar o sol :)
Usch idag e jag totalt trög i hela kroppen :s Trött, ont i nacken, Super förkyld och feber -.- Ottilia har smittat mejj -.-........ Jag va på tonår igår kväll me Sofie o Emma... Körde Galenpanna o Emma fattade ingenting me Bambi o Sofie fattade ingenting me Michael Jackson Emma bara gissade på Bamse xd......Sen körde vi Upp Till Bevis en stund..HAHA XD serriöst hur dumt får man skriva korten lixom man skulle sätta olika kroppsdelar mot varandra o resten kan ni lista ut själva xd Skrattade så vi nästan börja lipa xd HAHAHAHA xD va hemma typ 20 i 10 igår kväll då o tog febern då o den stog på 37,5 o idag har jagf 37,7 -.- laaaaaaaaaaaaaaamt.. Så idag har jag suttit i soffan hela dagen me datan i knäet har dock ej orkat blogga... kollat på The O.C och Gossip girl har jag gjort :) Va sugen på att kolla OTH men har ju redan sett alla avsnitt där :s o de har ju paus på tvn asså säsong 7... vill kolla s7 <3 

O Juste en överraskning oxå :)
Här är en lista på De 5 Bästa Tv Serierna:
1.One tree hill
2.The O.C 
3.Gossip girl
4.House
5.Ghost whispere   
<333

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg du har Amanda!!



Håller med....är sååå trött på snön nu!



Kramis

Kimmans mamma

(som faktiskt också bloggar :) !!

2010-01-31 @ 17:01:57
URL: http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0