28/1 -10

Jahopp imon börjar då tonår som jag o Sofie hade tänkt ta oss t x) ngn mer som vill hänga på? (A)

öhm.... Idag e jag super förkyld och kan nt sluta nysa :s tur att vi har studiedag imon 8D öhm.... Juste jag är verkligen trött på vintern -.- när man nt äns vill gå på toa för att toan är för kall då får vintern faktiskt ta slut -.- ska man behöva springa upp bara för att ta sejj t toan?! öhm... jag har inget att göra bara tråkar, chattar o musik :) öhm.... va i skolan idag o trodde jag skulle dö av skratt i slutet haha en del så väldigt skojsiga ut x) utom ja då x) guh vah ful ja va x)<3 öhm.... just nu lyssnar jag på You Can´t Break A Broken Heart <|3 Den är så bra särskilt när man vill lyssna på ngt lugnare :) <3 Gillar texten (: <3 öhm... just nu vill jag kolla på Ghost Whisper men nehe då finns de ingen tv kvar t mejj -.- pappa har tvn i köket för att titta på antikrundan o julia och ottilia har lagt beslag på den stora vanliga tvn för att titta på robinsson -.-....

Så himla tjurig hörde för nårra dagar sen att eclipse nog ska få 15års gräns :@ HATAR
Pappa ba ''bra då kan jag ju se den innan du ser den'' -.-
Han har sett twilight me mejj o såg new moon samtidigt som mejj, Sofie, Kimman, Ellis och Amanda på bio :s

Imon har jag tänkt greja lite blogg om ja orkar :) så kolla in på lördag o se hur jag har fått t den :)
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0