Vaken!

Hello nu har jag nyss stigit upp o ätit frukost :)
De blev två rostade mackor med smör och ost på :) o två glas apelsin juice ^^
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på de blir kanske ut o åka skidor en stund :) känner för slalom men de blir inte isaberg de e så packat där hela tiden :s de blir nog pulkabacken ^^ Lite jobbigt o komma upp därifrån dock -.-
Längtar inte till skolan imon -.- vill ha mer HELG :) Men jag står nog ut 1 vecka sen e de sportlov o på måndagen efter sportlovet fyller ja ju 13 :) Vet redan att jag ska få minst 1par jeansleggins :) farmor råkade äsga de utan att tänka sejj för ^^ O sen vet jag att ngn letade efter en tröja t mejj igår som jag antar att den hittade ^^
Jag vaknade för typ 1h o 15min sen men orkade nt stiga upp så steg upp för typ 40min sen ^^

Väldigt kul med så många kommentarer igår :) får aldrig kommentarer ^^ tack <3

Vad ska alla andra hitta på för kul idag då?

överraskning kmr sen :)

<333 puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0