Shopping

Hejsan hejsan allesammans :)

Idag har jag varit i vmo och shoppat lite :) köpte 2par jeans leggins, 1 bikinitopp, 1 adidas kofta med byxor till, 2 tre kvartslånga armar tröjor och 2 linnen. 
Var på McDonalds oxå ^^ 
Shoppade med mamma men hade lite halv ont i huvudet hela tiden o när vi kom hem bröt de ut så har ont i huvudet men har tagit en alvedon som nt hjälpt än :s. 

Igår va de tonår o jag trodde jag skulle skratta ihjäl mejj xD 

Ni får ursäkta men med min huvudvärk orkar jag nt skriva så mkt :(. 

Hoppas att Kalla lr ngn annan svenska slåss om medalj idag :) 
Och hoppas herrarna tar brons i curlingen idag oxå :) damerna lyckades ju så bra med sitt guld :) 
Gött ^^ 

puss och kram 
<333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0