Hejsan alla glada/lessna o ensamma

Hejsan allihop vad hittar ni på? Jag själv sitter här o tråkar o chattar ^^
Väntar på att Emma o Sofie ska komma men måste vänta nästan 1 timme t :s trååkigt -.-
När dom kmr ska vi gå o hämta manda o sen gå t tonår :) kul kul :)
Undra om vi skrattar lika mkt den här gången ;P
Messa mejj ngn som har mitt nr snälla jag är grymt uttrråkad :s Har bara 10.83kr då men ändå ;P
O nu kom pappa o julia o ottan hem oxå ;P
Men nu e jag uttråkad o kmr nt på ngn överraskning så här kmr dagens klädsel:
Kofa (Kappahl)
Linné (Ullared ;P)
Jeans leggins (''fejk'' H&M)
Svarta strumpor ^^
<333

O en låt oxå som blir dagens låt ^^
Du kom som en vind - Sofijah
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0