Haloj

Nämen tjenare ;P

Idag varre skolan o slöjd ^^ sydde färdigt mitt mönster så nu ska ja bara sy ihop kudden o lite sånt ;)
Vi hade engelska glos prov idag oxå o jag tror de gick rätt bra :) de känns så iaf :) 
Ikväll blirre tonår med Sofie o Emma <3 manda e sjuk så hon ska nt me :( de blir pizza o film :D gött ^^
Imorron blirre nog Kyllås ;P Får se om jag kmr ner för backen ^^
Men nu ska jag nt vara negativ o säga att ja nt kmr ner utan säga att jag kmr ner o vara possitiv ^^ 
De kmr gå bra x)
På söndag e de Alla Hjärtans Dag o den kmr nt firas på ngt spec sätt :s Bara en vanlig söndag antagligen
Jag kmr nt på ngt mer att blogga om just nu men bloggar om ja kmr på ngt :)
puss o kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0