Hallojsan

hej hej idag har jag varit på Isaberg med Mikael o Filip ;P (farbror o kusin)
Åkte faktiskt Dalbacken o ramlade bara 3gånger av alla dom jag åkte (a) åkte från toppen 1 gång oxå o x) tycker jag e duktigt som fixade liftarna den här gången x) åkte sitt liften o T-liften lr va den heter x)
Va as gött i backen förutom att mer än hälften av alla som va där va danskar så man kom nt ngnstans utan att höra ngn dansk... Aja men de va gött o va ute... vi åkte i 3 timmar x) o såg bara 1 olycka... dom fick hämta en i dalbacken me snöskoter o köra hnm i pulka efter den höhö sen när vi kom ner t liften såg vi att ambulansen väntade på att dom skulle komma ner... aj aj aj som de kan gå :s men nu tycker jag att jag börjar bli lite bättre iaf ^^ plogar nt LIKA mkt längre även om jag plogar mkt x)

Nu har jag tagit igen mejj lite o känner mejj helt på topp igen x) Har kollat på skidor nu o aj de såg nt bra ut för Anja i stötloppet :S såg rätt hemskt ut när hon kraschade aj aj aj :s.. Hoppas att de gick bra för henne... just nu halv kollar jag på damernas sprint men fattar nt för dom kör så många delar av sprinten x)

Aja de blev en bra dag :) nöjd ^^

Åh va störande asså x) jag tänkte då bli medlem på fb men då står de att jag nt e behörig o då bytte jag mitt födelsedatum från 22feb t 17feb.. då kunde jag gå me så nu måste jag vänta 5dagar innan jag kan bli medlem xd så himla störande.. höhö

Ngn annan som har ngt kul o berätta?
Ngt spec som har hänt idag som ni vill tala om för lilla mejj?

puss och kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0