grattis?

sry att jah nt bloggade igår men kom nt på ngt att skriva om ;)

Idag e ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra :)

hej idag fyller jag då trettion år O.o tonåring ^^ 
Jag har fått nårra paketer morgonen av min familj :) 
1.Kofta - Dived H&M rosa
2.Stor t-shirt - Divied H&M rosa 
3.Mycket V-ringad t-shirt - H&M rosa
4.Plast armband (2pack) - New Moon ''I´d rather die than be with anyone but you'' och ''new moon'' 
5. t-shirt tunika - H&M grå
6.Bäddset - New Moon (Edward,Bella,Jacob) 
6.1 choklad cola (godis) - Fick av underbarste ottilia ihop med ett kort :)
7. Kort på Hebreiska - underbaraste Julia översatte på google o skrev ett kort xD Vet inte vad de stod ^^

Helt underbara saker alltihop o hade önskat mejj alla saker ^^ kortet på hebreiska va ju lite roligt x)


Min nya tröja här dåe ;) lite genomskinlig men aja ^^ har ju ngt under iaf ;)

puss och kram 
<333 


Kommentarer
Postat av: // erik Davidsson

grattis (:

2010-02-22 @ 16:05:44
URL: http://mr-daviidzzon.blogsport.com
Postat av: Alexandra

Grattiskram i efterskott!!

2010-02-25 @ 08:26:12
URL: http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0