Förlåt

Förlåt att jag nt bloggade igår men jag va deppig igår o på kvällen så blev jag med bjuden på hockey :) HV71-Djurgården... HV vann :) hejade på dom igår även om jag e ett brynäs fan :D Väligt bra match faktiskt ^^ satt på sektion G rad 17 plats 203 ;P i kinnarps aréna då ;P

Jahopp skolan va väl sådär idag :s rätt lamt hade e-val hela förmiddagen typ :s lr 8.50 - 10.40 med rast imellan 9.30 - 10.00 x)
Sen läste vi o åt mat o hade matte o spelade ett ''spel'' o rättade en karta på Indien x)
Sen tog ja me syrran - Julia - hem o sen åt vi kebab me bröd :) mums ^^
Just nu sitter jag vid min dator o chattar med Emma på msn <3 o lyssnar på musik på spotify :) de bytte precis från When the stars go blue - Tyler Hilton ft. Bethany Joy Galeotti till Misery Business - Paramore :) o nu bytte de till Decode - Paramore ^^
puss o kram <333 får se om de kmr överraskning sen de e UV ikv srn har jag 3läxor denna veckan som måste göras särskilt eftersom en av dom e prov :s
 <333

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: När jag var lika gammal som dig hade inte jag heller haft det. Det var som när min faster sa till mig när jag var i yngre tonåren "Tänk, Malin. När du kommer upp i åldern så kommer de där killarna man tittar på och nästan dör för att de är så fina, faktiskt att vilja ha en tillbaks. Näst intill varenda gång". Inte trodde jag på henne då, men det är faktiskt så det är. Helt underbart. :)

2010-02-10 @ 15:24:18
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0