5/2 -10 Hejsan alla glada :)

Hejsan allihop :) Idag har jag varit i skolan... Skönt me helg nu ^^ Hade slöjd idag kul o prata tycker då jag men de tycker visst nt alla *-)... Hade prov idag i skolan oxå... stavningsprov -.- 1fel tror ja -.-
Nu sitter jag framför datan o chattar me Sofie o Emma <3 :) kul kul ^^
När jag gick hem från skolan idag såg jag ngt som man nt alltid ser... Massa hästar hade rymt o sprang upp för anderstorpsvägen O.o såg helt sjukt ut för dom va så många....
Ikväll blirre tonår med Sofie, Emma o Amanda :) kul kul ^^ <3
Så vi går 20 i 7 o vet nt när vi kmr hem ^^ <3
De blir säkert skojjsigt ^^

Vad tycker ni om min nya design då?
Själv blev jag rätt nöjd nt helt nöjd ett litet fel på den -.- men aja ^^
Den e ju lila iaf ;P <3

Överraskniing kmr ikv :) <3
<333

Kommentarer
Postat av: Haiyan :D<3

Den är jättefiin <3<3

2010-02-05 @ 15:44:11
Postat av: Anonym

Den är jättefiin <3<3

2010-02-05 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0