4/2 -10

Först o främst måste alla säga grattis till Emma som fyller 13år idag (a) <3

Va i skolan idag x) haha vi hade snöbollskrig så blev helt blöt o snöig manda mulade mejj -.- xd
Typ alla tjejerna va me x) i 5-6an dåe x) Ellis va nt i skolan idag eftersom hon den lilla fuskisen åkte t sthlm x)<3
De va possitivt i skolan idag föruom att vi nt kmr få ha mer data på hela terminen tack vare att ngn skrev ut en bild på en apa o en häst som typ hängde i taket -.- o vi gick ju t halv 3 oxå -.-

Chattade precis me emma men hon va tvungen att åka <3
Åt nyss fruktsallad *mums*
Jag har tråååkigt o orkar nt skriva vad alla inläggen handlar om ^^
Imorgon blirre tonår igen me sofie o amanda :) <3
Nu funderar ja på att greja lite i photoshop så jag kanske byter design ;)
Imorron blirre prov :s -.-
Jah e sugen på choklad ^^
Något kul på tv ikv? Om de nt e de blirre one tree hill hela kvällen :D
Måste nog duscha idag oxå...
Vill gå ut i snön men mina termobyxor e för små o ingen vill nog följa me ut :s
Kan nt ta me ottan ut för hon leker me Klara o kan nt ta me Julia ut för hon åker skidor med Ellen o Hanna (längdskidor)....  
Jag måste nog lära mejj åka lite bättre slalomskidor x)
<333
överraskning kmr sen :) om ja orkar xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0