Rösta?

Tjaa :)

Idag har jag då gosat lite med kaninerna, käkat hos farmor och försökt att njuta lite av det som återstår av sommarlovet...
Jag undrar hur jag ska hinna med bussen... Tänkte att jag skulle vakna lite tidigare idag och försöka komma in i det men nehepp... sov till 11.40! inte bra jag brukar inte sova så länge... Inte bra alls...

Känner att jag har lite ont i halsen.... inte bra heller! mamma har antagligen smittat ner mig med sin förkylning.. enligt en familjekompis som antagligen råkade smitta ner mamma kan det ta typ 3veckor att bli av med det!
Vill inte ;s

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på några förslag?

P.S. Gå gärna in på http://nicolesjostrom.blogg.se/ och rösta på min blogg!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0