Kändis bloggar

Hejsan!

Jag satt och kollade igenom 3helt olika ''kändis bloggar'' precis...
Fokis,Kissies och Egoinas

Den som lockade mig mest idag var Egoina :)
Hon kan lägga upp helt meningslösa saker som är roliga och som man skrattar till :)

Så här tycker jag om dom 3bloggarna:

Foki:Hon har sin egen stil vilket jag gillar och det var hon som fick mig att börja baka cupcakes :) Hon är söt med sin Japan stil på allt ;)... Men imellanåt så känns det som att hennes blogg är till sånna som är ca 10år...

Kissie:Hon måste vara den mest udda människa som jag någonsin har hört talas om! alla hennes operationer och allt... det blir för mycket... och när hon hackar ner på alla? ;o även av någon konstig anleding så brukar jag läsa hennes blogg bara för att den är så dum x) roligt att se att hon tror hon är så mycket bättre än alla andra.

Egoina:Hon har en skön stil :) gillar hur hon tar allt med en nypa salt och försöker skoja med allt.. Hon verkar vara en rolig prick :) Hennes blogg är inte så jobbig att läsa eftersom hennes inlägg består av så mycket bilder eller är korta (motsatsen till mina det kanske är därför det knappt är några som läser?). Hon berättar mycket av sitt liv som verkar vara rätt skoj att leva.. :).  


Detta är bara vad jag tycker, tycker ni något annat eller vet någon bra blogg så kommentera gärna.

<3

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack men nej det är den inte! Men jag orkar helt enkelt inte fixa med den så det får bli så!



Nej, rätt härligt faktiskt!

2010-08-21 @ 01:16:45
URL: http://jkristinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0