Hemma från skolan

Hej skutade halv 3 idag.. (y) bättre än att sluta 5 över 3 som jag gör imorgon :( '
Har inte haft så många intressanta lektioner idag precis... kollade på nån ''Plantet Earth'' på biologin och sen så hade jag hemkunskap som första ämne också så vi bakade scones och gjorde fruktsalld... jag kan säga att jag var extremt mätt vid middagen vilket var bara efter som jag inte gillade maten speciellt mycket och kände inte precis för att äta fil och flingor idag... hade matte och engelska också... matten va bara vanlig matte och på engelskan kollade vi på film.. en dålig kopia av The Tribe med typ sånna som var 12- The New Tomorrow hette den... ;s

Om inte pappa får för sig att åka och titta på bil någonstans så ska jag åka och köpa en ny skolväska (en vit adidas)

imorgon har jag gympa som första ämne (inte mitt bästa ämne kan jag inte påstå haha)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0