Gå och lägga mig?

Jag tror jag igentligen borde gå och lägga mig... Jag är ingen morgmon människa eller en nattmänniska.. jag är en människa som behöver sova många timmar för att vara utvilad. helst så behöver jag sova runt 12timmar ;o.

Vaknade klockan 7 idag.. utvilad och då sov jag ca 7timmar... kanske lite till men bara nårra minuter..
Jag höll nästan på att gå och göra mig iordning och hoppa på bussen till skolan för jag ville inte missa första dagen... kände mig jätte pigg när jag vaknade... förutom att jag hade ont i halsen... jag vände mig lite och märkte att jag hade extremt ont i nacken och köttlarna så de va bara att ta med nårra filmer ner och bänka sig framför tv:n istället...

Imorgon kan jag nog göra lite mer iaf ska börja med att duscha för man blir inte speciellt ren av att vara sjuk...
Sen så ska vi ju ha fest på lördag också så jag skulle göra nån spelningslista på spotify och lite sånt. Både mamma och pappa skulle visst vara hemma imorgon också så jag får inte precis vara ensam imorgon...


Jag borde sova och det ser så mysigt ut <3

<3

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: jag ska bara ta det lungt:)



vad har du för dig idag då?

/Shoppaholly

2010-08-20 @ 00:28:40
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Jenni

Fin blogg!



Har du också redan börjat skolan? Är det bara vi som börjar nästa Onsdag? :)

2010-08-20 @ 02:04:25
URL: http://jkristinap.blogg.se/
Postat av: Lina [FOTOBLOGG]

Så himla fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? :)

kram

2010-08-30 @ 18:30:46
URL: http://linanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0