Tråkigaste dagen?

Asså det finns en sak som inte är bra med att bo på ett litet ställe....... Det finns inget att göra.
Har tråkigt tråkigt och ännu mer tråkigt idag. Kommer någon snubbe som ska greja med våran kakelugn snart och jag vill inte vara hemma. Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte precis gå och shoppa. Liksom det finns 1affär här typ, en mataffär. Vaknade typ klockan 9 min har sovit jätte dåligt inatt. drömde att jag va typ vid havet och hela havet va fullt av brän maneter sen drömde jag att jag hade en fisk på magen så jag typ skrek till och vaknade.

Har ni söta läsare något förslag på vad jag kan göra????


Erkänn snygga vi är :P i miss those times....

Kommentarer
Postat av: ellahbellah

just nu (; manda så gillar inte jag dejj!!!!!(;(;

2010-04-12 @ 16:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0