Torsdag


Tjo idag var det varmt men inte någon sol ute -.- jätte jobbigt väder. 
Var på juniorerna och gjorde en förbön. Jag och Moa var ju bara så himla snygga pingeviner (eller vad de nu va? batman?) Vi åt korv också (Y). Imorgon åker jag till skummeslöv över helgen så det blir ingen blogg eller dator ;s. Ikväll är det Vampire Diaries <33. Imorgon har jag engelska oregelbundna verb prov som jag har övat lite till. 
Det går nog bra. 

På fredag nästa vecka har jag och girlsen bestämt att vi ska ha tjejkväll och sova över. Det blir antagligen hos Fanny. Tips på bra film? 

Dagens kläder:
Jeans - J.Lindeberg
Tröja - JC
Klocka - Jetset

Har kollat klart på en film nyss och halv pluggat lite.

Igår kollade jag på 3filmer + det senaste OTH (one tree hill) avsnittet.
De tre filmerna va: Dirty Dancing, Grease och Pretty Woman
Tre enormt bra filmer. Gamla godingar ^^.

puss och kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0