Städat

Nu har jag städat mitt rum så att det är skinande rent (tror jag iallafall). Man ser golvet nu eftersom jag slängt ut syrrornas sackosäckar och ställt ut min TV i hallen vid trappan.

Ett tips till alla som hatar och städa (precis som jag)!

Ta på dejj ett par hörlurar och koppla in dom till iPod, MP3, MP4, mobil eller något du kan ha med dejj vart du än går med musik i. Det blir mycket roligare och städa till snabba låtar på hög volym, då kan du gå runt i din egen värld medans du plockar undan, dammar och dammsuger.

Om 1 timme så börjar Vampire Diaries. Alla borde kolla. 20.00 - 21.00 på TV6.

En sammanfattning av programmet:
Ett gäng tonåringar går på high school i mystic falls. Bland de finns Elena. Elena förlorade sina båda föräldrar i en bilolycka där hon satt i baksätet och upplevde allt. Hon bor nu tillsammans med hennes moster Jenna och sin lillebror Jeremy. Jeremy har haft en ''sommarromans'' med en drogmissbrukare som heter Vicki och som är lika gammal som Elena. Stephan Salvatore flyttar tillbaka till mystic falls efter många år. Vad ingen vet (nästan ingen iallafall) är att han är vampyr. Han börjar gilla Elena (men är det pågrund av att hon liknar hans ex Kathrine?). När Stephans bror Damon kommer tillbaka till Mystic falls (för att stanna?) börjar det hända saker och folk dör. Damon är också vampyr. Han tillbringar tid med en tjej han igentligen inte har några känslor för bara utnyttjar (och biter imellanåt). Poliserna anar att vampyrer är tillbaka i mystic falls. Elenas bästa kompis Bonnie börjar känna olika saker när hon rör vid en del människor (och vampyrer). Det visar sejj att hennes mormor har rätt om vad hon är......



Kolla på det och skriv vad du tycker. Missar du kvällens avsnitt kan du kolla på TV6 play.  
Finns även böcker som heter The Vampire Diaries men vad jag har sett så finns de bara på engelska.
Dagens avsnitt är Säsong 1 Del 9.

Damon, Elena & Stephan
 
Glad påsk!

puss och kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0