jkpg & påsk

Hejsan. sorry att jag inte bloggade något igår och inte har bloggat tidigare idag men jag har inte hunnit.

Igår va jag med mamma och köpte en blomma först sen när vi kom hem va jag tvungen att fixa till mejj så att vi kunde gå till farmor och farfar och äta. Vi har där till ca 16/17 någontings sånt? När vi gick därifrån hängde vi med min farbror och kollade på hans nya hus som han håller på att renovera. När vi kom hem därifrån va klockan typ halv 6 eller mer. Vi gick in lite och sen kollade jag och syrran på Harry Potter och Fången från Azkaban på TV6 till kvart i 10. Sen gick jag ner och kollade lite på någonting pappa, mamma och dom kollade på sen blev jag så trött att jag gick och la mejj.

Idag var jag i jkpg på A6 och tänkte shoppa lite. Köpte lite paketer till syrran och 2tröjor till mejj. Mamma köpte lite grejs och vi åt glass och mat på ikea och vi kom inte hem förrens halv 6. Hade värsta huvudverken när vi kom hem så jag gick upp lite sen kollade jag på Gossip Girl och vi åt taco. Så jag har lixom inte hunnit blogga någonting. Tyvärr.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra.....

puss och kram
<333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0