Hejhej

Hej nu har jag ätit en glass och suttit och tittat på det fina vädret ute. Jätte fint och ca 15 grader i skuggan :)

Vi dansade på rasten i skolan idag och igår höhö. Jag, Sofie, Fanny, Ellabella, Ellis, Manda och kimman va med igår också men hon var tyvärr sjuk idag ''/ Krya<3


Ikväll är det uv invigning så jag ska få min 3e stjärna vilket blir hemskt om inte kimman kommer..... Får gå upp på scenen själv! Bara stå där framför alla och ta imon mit stjärna :$ pinsamt.

puss och kram
<333

Kommentarer
Postat av: Kimman :D

MOAHHAHAHHAHAH :D det bästa me att vara sjuk idag 8D

2010-04-13 @ 18:36:32
Postat av: Linn-lay

:D Kikade in i gen och tänkte bara önska dig en trevlig kväll denna gången :D

2010-04-13 @ 21:29:39
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: L

jaha okej. jo men jag började också tycka det vart lite konstigt när alla sa olika och grejer. ment tackar för upplysningen :) kram!

2010-04-15 @ 08:49:20
URL: http://linneasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0