Härligt?

Nu har jag nyss varit ute på golfbanan för första gången iår och slagit 2 spänner på rangen. Det är inget jätte fantastiskt väder idag. Det blåser och regnar imellanåt men ibland skiner soleno ch det är riktigt fint men inte speciellt varmt. Glad att det inte är någon snö. Har kollat runt lite på bloggar nu och kollade på en blogg med en tjej som tecknar och insåg att jag är kass på det. :( vill också kunna rita så att det ser levande ut så nu tänker jag sno min syrras ipod eftersom mitt batteri är slut och sätta mej och rita lite i mitt block. Har bar ett problem.... jag har inga bra pennor och sudd :(. lovar att ni får resultatet på mina fula teckningar på bloggen senare. Har bara en timme på mej och rita. Måste ju kolla på Gossip Girl klockan 19.00.

Om någon har några förslag på vad jag kan rita så får ni gärna säga till mej.

puss och kram
<333

Kommentarer
Postat av: idah

Rita av någon kändis eller något, det brukar vara roligt att se :)

2010-04-19 @ 13:03:15
URL: http://idahfridhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0