:) / :(


Hejsan här är jag igen den dåliga bllogg uppdateraren.

Har varit i Anderstorp idag och köpt en bok, skisspennor och handlat lite mat.

Skulle igentligen köpa Vampire diaries men den fanns inte :( så jag köpte Harry Potter - De vises sten eftersom jag inte har läst den eller någon annan HP. Böckerna är ju så dyra så kan inte köpa alla på gång men man måste börja nånstans ;). Köpte skisspennor så att jag kan har bättre pennor att rita med.

Jag och mamma handlade mat också. Köpte en halv liters Ben&Jerry glass. As gott. Köpte New York Super Fudge Chunk. Den va inte billig men jag var ju tvungen att testa B&J nån gång ^^.

Hade jätte ont i halsen när jag vaknade och har haft det hela tiden i skolan. Men det börjar släppa (Y)

Imorgon blir det tyska igen då i hp....


Mums <3 Värd att testa

puss och kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0