Baby Manboy

Hejhej (:

Disoct igår va överkul (: Dansade som en galning även om jag hade lovat mejj själv att ta det lite lugnare. Har konstigt nog ingen träningsvärk ;O måste betyda att jag börjar bli lite tränade iallafall. Har dock väldigt ont i halsen eftersom jag sjöng/skrek så mycket. 2 av låtarna jag sjöng med till väldigt mycket var Baby - Justin Bieber och Manboy - Eric Saade. När dom låtarna kom så var alla tjejer helt crazy. Det var inte lika många från kp på discot igår som förra gången. Det var: Jag,Ellen,Ellis,Amanda,Sofie & Kimman. Ronja och Ebba från 4an var där 1½ också.  Gick rätt bra med mitt huvud även om jag har en enorm bula på det :S.

Händer i helgen?
Svar: ingen aning ha tråkigt? är helt öppen för förslag.

Dagens låt:
Justin Bieber - Baby

Dagens kläder:
Tröja/Tunika - JC
Jeans - H&M
Spännen - Gékås Ullared 

Känner mejj helt osminkad idag vilket jag är. 
Använder den sega datorn idag eftersom jag bara harm in grymma spelningslista på pappas spotify, därför blev bilden lite urdålig kvalité på. 

 
Ser helt drogad ut :s men tog en snabb bild bara och är trött *gäsp*

puss och kram
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0