1april...

...ett lurigt datum.
Någon som har blivit lurade idag? Själv har jag inte det. Har inte kommit på något att lura någon annan med heller.

Äntligen påsklov!
Äntligen! det efterlängtade lovet är här. Så perfekt!
Idag har vi knappt gjort något idag. Vi har läst, haft engelska läxa, ritat och kollat på film. En väldigt lugn dag. Det var kycklingfilé och klyft potatis till lunch och när jag kom hem åt jag 2 mackor med nutella på. Var ju inget juniorerna idag så jag fick ta nutella hemma.

Under påsklovet hoppas jag på en total makeover på min blogg. kanske börjar redan idag?

Fick nyss reda på att det kommer en ny the twilight saga bok i juni! The short second life of Bree Tanner den håller på att översättas till svenska och släpps samtidigt i USA och i Sverige. På svenska heter den Bree Tanners andra liv.


Några dagar gammal bild men har samma kläder fast vit tröja med svarta ränder.

puss och kram
<333

Va med och rösta!
Vilka färger ska jag ha på bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0