-Amanda Svensson - A little girl with a big heart-



Tjo jag är en tjej på 12 vintrar...
Jag vet nt hur aktiv jag blir här...
Har rätt många sidor o vara inne på...
Jag gillar o skriva o rita.
skapade då den här bloggen 20.44 15/12 -09.
kommentera gärna blir bara glad för dt :) 
Vet nt riktigt vad jag kmr blogga om men dt blir nog mest mitt liv :) 
Jag gillar o vah med mina vänner o sitta hemma vid datan^^, 
Jag lskar lila :) finaste färgen i universum :) 
Jag går i 6an i en liten skola med 53 elever. 
Läser Tyska som extra språk. Går hyfsat bra för mejj i skolan...  
lskar mina vänner o min familj <3 Dom är underbara <3
gillar o ta kort oxå blir många ego bilder när jag håller i kameran xd 
Jag är en snäll person (tror jag :P) som gillar o lyssna på musik o titta på film/TV. 
mina favvo serier som är dom ända jag följer är One Tree Hill, Gossip girl o The O.C (o.c går nt på tv längre men har alla boxar :P). Bästa filmen som finns är twilight <3
har läst alla twilight böcker 2gånger. Vill läsa dom på engelska oxå <3 Såg New Moon den 22/11 o tycker att alla som nt har sett den borde se den... Jag är alltså beroende av twilight. gjorde twilight saker på slöjden till och med :P. Musiken i filmerna är såååå bra <3 
Jag lyssnar på mkt blandad musik, mkt paramore, tokio hotel, green day o taylor swift  ligger i min spel lista på spotify :P Jag lyssnar mest på musik på spotify lr i min iPod :) men lyssnar även i iTunes o i min mobil :) 
Jag gillar smink.. Jag använder dagligen mascara o kajal :)
ibland glittrig eyeliner utanpå kajalen.. 


Dt är ju snart jul... Jag önskar mejj mkt små saker i år... mest filmer o sånt. köpte nyss en laptop så vill ha saker till den.... o mkt kläder oxå :) o nårra skivor oxå :) klänningen jag har på bilden ska jag få i julklapp men jag provade den :) (vah med o valde). 
Kmr nog få ett par skullcandy hörlurar (rowsa).. 
längtar verklgen till jul. jag ska fira med släkten först hoss farmor med mina kusiner o deras föräldrar o farmor o farfar o mina familj (2 småsystrar o mamma o pappa) Jag o min kusin som är 17 har paxat en fåtölj hoss farmor o farfar sen vi vah små som vi alltid sitter i :) men vi börjar bli förstora så vi får knappt plats båda två längre :P 



  Oj vad tiden går nu måste jag sluta skriva ska upp vid halv 7 imon. börjar halv 8 typ :s lr vi åker buss från min skola 20 i 8 till en annan skola som ligger nårra km bort :P o läser tyska imon <33 


  Puss o hej allihop <33
xoxo Amanda


Kommentarer
Postat av: haiyan

Såå himla sööt <3!

2009-12-16 @ 17:18:04
Postat av: Johanna

Haha, det klart vi har paxat fåtöljen ^^ Vi ska få plats ;o annars får ja sitta på dig! MOAHAH (A)

2009-12-17 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0